Nieuws
Nieuwe trainer DVS 1

Namens het bestuur en de technische commissie, willen we u laten weten dat we voor volgend seizoen een nieuwe trainer hebben aangesteld. Zijn naam is Tony van der Linden en tot eind van dit seizoen nog trainer en coach van Korbatjo 1. Tony heeft vele jaren ervaring als korfbaltrainer bij diverse verenigingen en heeft DVS ’69 al langere tijd in het vizier.
Het contract is getekend en de eerste kennismaking is geweest.tekenentonylinden.jpg
We zijn ervan overtuigd in Tony een prettige en ambitieuze opvolger te hebben gevonden voor Chris Beuk, van wie we na 7 jaar afscheid gaan nemen.
We hopen op een succesvol vervolg, voor de selectie teams, van de prestaties van de afgelopen jaren, wat natuurlijk mede afhankelijk is van het aanbod van spelers.

Ellen van Alphen

 
Trainers/coaches gezocht voor volgend seizoen

Voor het nieuwe seizoen zijn we vanuit de Technische Commissie nog op zoek naar trainers/coaches voor de jeugdteams! Lijkt het je leuk om volgend seizoen een jeugdteam te begeleiden? Neem dan contact op met Meindert en/of Annie ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. ).

Met sportieve groet,
De Technische Commissie DVS'69

 
Avondwandelvierdaagse van 15 tm 18 mei 2017

Hebt u zin om aan de wandelvierdaagse deel te nemen, schrijf je dan spontaan in. Voor de vereniging is dit een uitstekende gelegenheid om zich te laten zien in ons dorp. Met z’n allen in clubtenue door het dorp met onze vlag van DVS’69.
A.s. donderdag is de laatste voorinschrijving vanaf 19.00 tot 20.30 uur.
Lees tevens het bericht in weekblad de Brug en/of de Kombinatie van aankomende week.
Als men zich inschrijft op de dag van het wandelen, dan zijn de kosten hoger.
Dus wat doen we? Zoveel mogelijk hieraan deelnemen en dit bericht is ook bestemd voor je ouders.
Tevens is het nog gezond ook om 4 dagen te wandelen.

Namens de organisatie van de AWV.
Nico Kars.

 
Activiteitencommissie zoekt vernieuwende ideeën

dvs_ideeenbus.png

 
Shoeby Fashion-avond groot succes en Shoeby verlengt sponsorcontract

ShoebyCollage20170405.jpgWe hebben afgelopen dinsdag 4 april weer een succesvolle avond gehad bij Shoeby Fashion met een opbrengst van €280,00 voor onze vereniging! Heel erg bedankt voor jullie komst!

Daarnaast zijn we blij en trots dat we mogen melden dat Shoeby Fashion hun sponsorcontract met drie jaar heeft verlengd. Zij zullen de komende drie jaar opnieuw sponsor zijn van DVS'69 2. Zij zullen onder andere de compleet nieuwe kledinglijn voor het 2e sponsoren.

Tevens zullen er binnenkort twee nieuwe reclameborden van Shoeby Fashion langs de zijlijn verschijnen.

shoeby_logo2017.png

 
Familiedag 2017

dvsfamiliedag2017Hier een update voor de activiteiten voor de familiedag 2017 van vrijdag 16 juni en zaterdag 17 juni.
De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Voor jong en oud is genoeg te doen, o.a.:
Kamperen
Zo is er voor de jeugd een mogelijkheid om van vrijdag op zaterdag op ons terrein te overnachten in een eigen tent. Tijdens de ‘sleep over’ is een heuse vossenjacht, zal er een film voorstelling draaien en kunnen er diverse spelletjes gespeeld worden.
Wil je deelnemen aan de vossenjacht, de film komen kijken en/of aan de spelletjes meedoen maar liever thuis slapen, dan kan dat ook.
Kinderen die graag dit event willen meemaken kunnen zich opgeven bij hun teamcoach of door even een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. met daarin jouw naam en in welk team je speelt. Geef ook aan of je wilt blijven slapen of niet.

Korfbal Toernooi
Voor zaterdag is er een flitsende korfbal toernooi gepland. Om dit toernooi tot een succes te maken hebben we jullie hulp nodig....

Lees meer...
 
Opbrengst Rommelmarkt van 18 maart 2017

De rommelmarkt zit er weer op en we kunnen weer even uitrusten tot de volgende.
Wat de opbrengst betreft kunnen we best tevreden zijn. De penningmeester ging in ieder geval met een blij gezicht huiswaarts en ging gebukt onder een zware last van al het kleine geld.

Het heeft een bedrag opgeleverd van  bruto € 1.700
( er is nog wat verkocht na afloop )
Uiteraard gaan hier nog wat kosten af (advertenties, aanvraag vergunning, kosten voor drankjes en versnaperingen verkopers/verkoopsters), maar we houden omstreeks € 1.600 hieraan over dus een mooi resultaat.
Dit is ongeveer hetzelfde als 2 jaar geleden.

Bij deze wil ik uiteraard nog iedereen bedanken die hebben meegewerkt aan dit succes.
Dit zijn de mensen die de spullen hebben aangeleverd, alles netjes hebben gesorteerd en neergezet, uiteraard de verkopers en verkoopsters en degenen die alles weer hebben opgeruimd.
Ook een speciaal bedankje voor Bas die spontaan na de rommelmarkt de spullen heeft afgevoerd naar de stort zodat iedereen weer de kleedlokalen en kantine kon gebruiken.
Uiteraard mag ik ook het barpersoneel niet vergeten.
Hopelijk ben ik niemand vergeten en als dit wel zo is, mijn excuses hiervoor.

Tot wederhoren,

Nico Kars

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 6 van 20
 

Sponsoring