Nieuws
Eindejaarsnieuws van de bestuurstafel

Zoals u inmiddels van ons gewend bent, brengen we aan het einde van het jaar een bestuursnieuws uit. We kijken even terug naar het afgelopen jaar en vooruit naar het nieuwe jaar.

Allereerst wil ik de leden laten weten dat jullie de notulen van de ALV voor het eind van het jaar kunnen verwachten via de mail. Heeft u hem dan niet ontvangen (ook niet in u Spam), stuurt u dan een verzoekje naar de secretaresse en krijgt u hem alsnog.

Uiteraard gaat 2018 de boeken in als het jaar waarin we 3 nieuwe kunstgrasvelden hebben weten te realiseren, in samenwerking met de gemeente en onze buren ASWH. De teleurstelling vorig jaar om deze tijd was groot, toen het uitgesteld werd. Gelukkig kwam van uitstel geen afstel.  Een resultaat om trots op te zijn, net als het resultaat van de opknapbeurt van de kantine. Bedankt voor de inzet van allen!

We zijn als bestuur ook erg blij dat het de sponsorcommissie gelukt is om het nieuwe veld aan te kleden met veel nieuwe sponsorborden. Alle sponsoren uiteraard dank hiervoor. Een apart woord van dank is op zijn plaats voor het verlengen van het contract met onze hoofdsponsor “Compass”.

We kijken nu vooruit naar 2019. DVS ’69 is (zoals de naam zegt)  opgericht in 1969 en bestaat dus in 2019 - 50 jaar. Inmiddels zijn de eerste ideeën ontstaan om dit jubileum te vieren. Aan het eind van dit korfbalseizoen zal de traditionele familiedag, in juni,  extra bijzonder zijn in verband met dit jubileum. Houdt u de berichtgevingen in de gaten. Als er nog mensen zijn die het leuk  vinden mee te helpen met de organisatie, horen we dit graag.

Tot slot willen we nogmaals een beroep doen op (oud)leden en ouders van jeugdleden. We willen een tweetal belangrijke vacatures onder uw aandacht brengen. Het bestuur zoekt een opvolger voor Ton Mooren, onze penningmeester, en de Technische Commissie zoekt een opvolger voor Annemieke Baan, de voorzitter van de TC. Belangrijke andere vacatures zijn inmiddels ingevuld binnen de TC en het bestuur. We hopen binnenkort een Bijzondere Algemene Ledenvergadering te kunnen uitschrijven om te stemmen over nieuwe bestuursleden. Inmiddels heeft Lisa van de Giessen aangegeven algemeen bestuurslid te willen zijn, waarover in het nieuwe jaar i.i.g. gestemd zal  worden.
Rest ons nog om namens het bestuur, u allen een gezond, voorspoedig en sportief 2019 te wensen!!

Ellen van Alphen
Voorzitter DVS’69

 
Zaalinformatieboekje 2018-2019 beschikbaar

Alle informatie voor de zaalcompetitie is terug te vinden in het nieuwe zaalinformatieboekje. Naast het wedstrijdprogramma bevat dit ook het scheidsrechtersschema, het zaalwachtschema en de instructies voor de zaalwacht.

Download het informatieboekje.

 
Organisatie 50-jarig jubileum

20181029_dvs_50jaar.png

We zijn op zoek naar (oud) leden en ouders van jeugdleden die mee willen denken en helpen met de organisatie van ons 50-jarig bestaan. Aan het eind van dit seizoen bestaan we 50 jaar en we willen dit niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Lijkt het je leuk om een reünie, een leuke activiteit of een geweldig familiefeest te organiseren laat het mij dan even weten. Binnenkort is de eerste vergadering voor de organisatie van ons jubileum!

Aanmelden bij Ellen van Alphen

Voorzitter DVS'69
Via mail Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of berichtje via 0637354511

 
Overgang veld naar zaal

Vanaf maandag 19 november starten de zaaltrainingen.
De week van maandag 12 november is een 'overgangsweek':

  • Alle trainingen zijn in principe nog op het veld.
  • Alleen op maandag 12 november kunnen er zaaltrainingen plaatsvinden in de Sophiahal. Dit geldt voor D1, C1, B1, A1, 2e en 1e.

Tot die tijd is iedereen vrij om op het veld te blijven trainen, besluit je als team een week rust te houden dan dit graag tijdig doorgeven aan Inge i.v.m. bezitting van de bar.

 

De trainingstijden voor in de zaal vind je hier

 
Leidraad voor fluiten van wedstrijden

Beste spelers uit de A en de selectie,

Een beetje een chaotisch eerste weekend wat betreft scheidsrechters en het invoeren van uitslagen, dus dat gaan we hopelijk na vandaag beter doen met z'n allen. Ik heb daarom hier een bestand gezet om te zorgen dat we met z'n allen goed voorbereid zijn om de wedstrijdjes te fluiten. Het is vooral gericht op het fluiten van je eerste wedstrijd in de E en F jeugd, maar ook voor hogere teams is het een goede leidraad. Bijvoorbeeld: Zorg dat je de KNKV Wedstrijzaken app werkend hebt.
Sinds dit jaar heeft de technische commissie ook besloten de A-jeugd wedstrijden te laten fluiten. Dit heeft verschillende redenen: het toegenomen aantal jeugdteams, ter voorbereiding voor als ze overgaan naar de senioren, de selectie niet om het weekend te hoeven laten fluiten, het eventueel vinden van een vervanger te versimpelen en de taak van een scheidsrechter te leren begrijpen om dit in je eigen wedstrijd toe te passen. Hoger dan de E'tjes en F'jes zullen zij niet ingedeeld worden, tenzij ze dit bij mij aangeven hebben dit juist graag te willen.
Tot slot wil ik nog even aangeven dat de app leidend is. Wedstrijden worden wel eens verplaatst en dit wordt niet gewijzigd in het schema op de site, maar wel netjes in de app. Dus zorg dat je die in de gaten houdt.

Veel plezier/succes verder met fluiten op het veld!

Maurits

ps. Mochten er fouten of onduidelijkheden staan in het bestand, dan hoor ik het graag.

 
Schoonmaakrooster veld tm 26 oktober 2018

Hopelijk heeft iedereen er weer zin om op de vrijdagavond een uurtje de kantine en de kleedlokalen schoon te komen maken. Begintijd van de schoonmaak is altijd om 19.00 uur en na een beetje doorwerken kan men binnen een uurtje klaar zijn  (bij voldoende personen !!!)

Hier volgt het schema:

14 september :  Senioren 2  en ( ouders ) van E 1
21 september :  Senioren 3  en ( ouders ) van E 2
28 september :  Recreanten en ( ouders ) van E 3
5 oktober      :  B 1 en ( ouders ) van D 1
12 oktober      :  B 2 en ( ouders ) van D 2
19 oktober      :  B 3 en ( ouders ) van C 1
26 oktober      :  A 1 en ( ouders ) van F 1

De ploegen die niet genoemd zijn, komen na het zaalseizoen aan de beurt.

Opmerking:
Ruilen alleen in onderling overleg.
Van ieder team verwachten wij tenminste 4 spelers / ouders per schoonmaakdienst. Laten we met z’n allen hier aan werken en iedereen is dan blij om zaterdag in een schone kantine te komen.

Tevens zijn we nog op zoek naar een vaste persoon die de coördinatie op zich wil nemen betreffende de schoonmaak op de vrijdagavond.  (schoonmaak tussen 19.00 – 20.00 uur)

Namens de kantinecommissie:
Nico Kars.

 
Foto's opening kunstgrasveld

Bij de opening van de nieuwe kunstgrasvelden op zaterdag 1 september jongstleden heeft Nico heel wat mooie plaatjes geschoten. Bekijk ze hier.

Nieuwe scorebord werd onthuld

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 1 van 20
 

Sponsoring