Nieuws
Marktkramen schoolkorfbaltoernooi

20180411_Schoolkorfbal_marktkraam.pngVoor het schoolkorfbaltoernooi maakt DVS gebruik van marktkramen. Echter worden deze al aardig versleten (voornamelijk het hout).
Wie kan helpen met (het herstellen van/nieuwe) kramen?
We horen het graag.

Namens de werkgroep schoolkorfbal, Karin: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

 
16 juni Familiedag Toernooi met BBQ

Familiedag 16 juni 2018

 
Schoonmaakrooster veld t/m 8 juni 2018

Hopelijk heeft iedereen er weer zin om op de vrijdagavond een uurtje de kantine en de kleedlokalen schoon te komen maken.
Afgelopen weken heeft iedereen een makkie gehad, maar nu is het jullie beurt.
Begintijd van de schoonmaak is altijd om 19.00 uur en na een beetje doorwerken kan men binnen een uurtje klaar zijn ( bij voldoende personen!!! )

Hier volgt het schema:

13 april  :  Senioren 3 en ( ouders ) F1   ( kantine gedeelte hoeft niet i.v.m. Bingo )
20 april  :  Senioren 2 en ( ouders ) E2
26 april  :  Senioren 1 ( let op, dit is donderdagavond na de training / vrijdag is Koningsdag.
Alleen het gedeelte van de kleedlokalen moet gedaan worden.)
4   mei   :  Recreanten
11 mei  :  B1 en ( ouders ) van E3.
18 mei  :  Geen schoonmaak op deze dag / vertrek naar jeugdkamp
Eventuele liefhebbers zijn welkom om wat schoon te komen maken.
25 mei  :  A1 en ( ouders ) van D2
1  juni   :  B2 en ( ouders ) van D1
8  juni  :   ( ouders ) van C1 en E1
15 juni :   Afhankelijk van eventuele ingeplande wedstrijden / nog niet te zeggen.

Na de familiedag op 16 juni 2018 zullen we een grote schoonmaak moeten houden.
Bij deze vraag ik jullie alvast om spontaan hier aan mee te doen.

Opmerking:
Ruilen alleen in onderling overleg.
Van ieder team verwachten wij minstens 4 spelers/ouders per schoonmaakdienst.

Even nog een belangrijke mededeling.
Het komt regelmatig voor dat een enkeling zijn veldschoenen uitklopt tegen de tegels in de doucheruimte. Doe dit s.v.p. thuis of klop dit uit buiten het gebouw. ( bij voorbaat dank )
Binnenkort zullen we borstels aanschaffen want deze zijn niet meer aanwezig om de veldschoenen te ontdoen van zand en grond. Tevens zou het mooi zijn als iedereen zonder zand e.d. onder zijn schoenen de kantine binnen komt. Af en toe lijkt het net het strand van Zoutelande in het clubhuis.
Vroeger mocht men niet doordeweeks binnenkomen met veldschoenen in het kantine gedeelte, maar dit is destijds aardig versloft en oogluikend toegestaan. Alleen op de zaterdag was dit een uitzondering ( dan wel binnen met veldschoenen ). Het scheelt veel arbeid om de kantine doordeweeks toonbaar te houden. Hier hebben we niet altijd tijd voor en zin in. Laten we met z’n allen hier aan werken en iedereen is dan blij om in een schone kantine te komen.

Namens de kantinecommissie.
Nico Kars.

 
Nieuws van de bestuurstafel maart 2018

Wat gaan de maanden toch snel voorbij. Het zaalseizoen ligt al weer achter ons en de eerste buitentrainingen, voor de jeugd, zijn al weer geweest in de ijzige kou. Vanaf deze week gaat iedereen weer naar buiten, om zich op te maken voor het tweede deel veldseizoen.

Een moment om jullie weer even bij te praten over de ontwikkelingen binnen de vereniging.

De teleurstelling was eind vorig jaar groot, toen we op het laatste moment hoorden dat we toch geen nieuwe kunstgrasvelden kregen tijdens de winterstop. Maar we hebben het er niet bij laten zitten en inmiddels zijn we weer wat stappen verder met de gemeente. Het ziet er naar uit dat het tijdens de aankomende zomerstop toch écht gaat gebeuren. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Zodra het definitief is zijn jullie de eersten die het horen.

Regelmatig wordt er gevraagd waar het scorebord blijft, waar iedereen zo hard voor heeft gelopen vorig seizoen. En terecht! We willen jullie laten weten dat we het niet zijn vergeten, maar dat we de aanleg van de bedrading die er voor nodig is, samen laten vallen met de aanleg van de nieuwe velden. Nog even geduld dus..

Waar we ons als bestuur momenteel zorgen over maken, kijkend naar het nieuwe seizoen, is het aantal vrijwilligers dat de vereniging telt om de nodige “posten” te bemannen.  Het draaiend houden van een vereniging is een behoorlijke klus en het aantal mensen wat er voor opdraait neemt snel af..terwijl de vereniging groeit!

De technische commissie heeft  moeite om alle teams te voorzien van een trainer en neemt volgend jaar afscheid van 2 commissieleden. Zij zijn hard op zoek naar mensen mét korfbalkennis om bepaalde taken op zich te nemen. (Jeugd)Selectiezaken en terugkoppeling naar het bestuur van technische zaken, zijn posten waar absoluut mensen voor moeten worden gevonden, willen we, korfbal technisch, goede zaken blijven doen.

Daarnaast nemen wij als bestuur  volgend jaar afscheid van onze penningmeester en doen we een dringend beroep op jullie allen. Is er iemand, van de leden of een ouder van een lid, die het leuk vindt om met cijfers bezig te zijn en kennis heeft van boekhouden, dan zouden we u graag verwelkomen in het bestuur als penningmeester.

Ook voor andere taken, als barpersoneel of onderhoud van de kantine, hebben we vrijwilligers nodig.

Zonder vrijwilligers heeft onze vereniging geen overlevingskans!! We hopen dat een aantal mensen op zal staan om de huidige vrijwilligers te ondersteunen.

Indien u iets kan/ wil betekenen voor de vereniging horen we graag van u. We informeren u graag vrijblijvend over de “vacatures”.

Tot volgende week weer, op ons eigen terrein en in onze eigen kantine!

Namens het bestuur,

Ellen van Alphen
Voorzitter DVS ‘69

 
Plus Clubfund Actie gestart

Zaterdag 17 maart is de clubfund actie begonnen. Spaar vanaf nu voor je gepersonaliseerde fanshop artikelen. Doet u boodschappen bij de plus maar gebruikt u de zegels niet? Lever ze in bij iemand die ze wel kan gebruiken, of geef ze af in de kantine. Voor elk ingeleverde punt krijgt de vereniging geld.
Succes met sparen.

20180318 Plus Clubfundactie.jpg

 
Feestavond op 24 maart 2018 gaat niet door

Helaas kan de feestavond op 24 maart geen doorgang vinden. Uiteraard wordt er driftig gezocht naar een andere datum, dus wees niet ongerust. Waarschijnlijk dat er een zaterdagavond geprikt wordt in de maand april, dus berg je dansschoenen nog niet op.
Blijf de weekbrieven lezen wanneer de feestavond plaats gaat vinden.

Alle activiteiten tot nu toe gepland

28 maart:   Paaseieren schilderen en zoeken  ( t/m 12 jaar )  14.30 – 16.00 uur
13 april   :   Bingo/Disco   19.00 – 21.30 uur
18 t/m 21 mei : Pinksterkamp DVS’69
28 t/m 31 mei : Avondwandelvierdaagse.
6  juni  :       Schoolkorfbal
16 juni :       Familiedag  (  Korfbal + grote BQ )

**** Nog te plannen het uitgestelde feest  in de maand april en eventueel nog een puzzeltocht in de          
maand mei.

Note:
Voor de liefhebbers:
Op zaterdag 31 maart is er weer een B-RED feest in Cascade.
Het wordt een Summerparty, dus de zaal in Cascade wordt geheel ’s zomers aangekleed.
“ Be There “

Namens de activiteiten / kantine commissie en Robin,

Nico Kars.

 
Sponser de Sponsor

Van 19 t/m 21 mei gaat Henri van Dommelen (hoofdsponsor Compass) als loper opnieuw de uitdaging aan van de Roparun. Dit doet Henri, net als voorgaande jaren, met het team Florensis (nr 235). Ze lopen dit jaar de route van Parijs naar Rotterdam, welke ongeveer 521 km lang is.

Deze uitdaging loopt hij met het team om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor mensen met de ziekte kanker. Financiële steun, steuntje in de rug, aandacht...., alles helpt om de strijd te verlichten voor je familie, vrienden en kennissen met de ziekte kanker. Wat zou het mooi zijn om middels dit event een bijdrage hieraan te kunnen leveren. Ik vraag jullie dan ook bij deze om Henri en zijn team te sponsoren middels een donatie. Doneren kun je via deze link:

 

Hierbij kun je het team selecteren, zijnde nummer 235 Florensis. Vervolgens kun je doneren op naam van loper.

Alvast reuze bedankt!!!!!! Super dat jullie ook mee doen !!!!!

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 1 van 20
 

Sponsoring