Zaalwachtschema 2018-2019


Hieronder vind je het zaalwachtschema voor het komende zaalseizoen. Kun je niet op de dag dat je bent ingedeeld, regel dan zelf een vervanger door onderling te ruilen.

Lees ook de richtlijnen voor de zaalcommissaris onderaan deze pagina.

Datum

Tijd

Hal

Bijzonder

Personen

24-11-18

08.45-12.00

Ridderhal Nieuw

Jo-Lynn (A1) & Jelle (A1)

12.45-16.00

Sophiahal

Gerwin (2e) & Laura (1e)

16.00-19.30

Sophiahal

Bondscheids.

Jordi (B2) & Erica (3e)

15-12-18

08.45-12.00

Ridderhal Nieuw

Melanie (2e) & Elianne (1e)

08.45-12.00

Ridderhal Oud

Erica (3e) & Nienke (B3)

13.00-16.10

Sophiahal

Rens (B1) & Arjan (3e)

16.10-19.45

Sophiahal

Bondscheids.

Kim (A1) & Remco (3e)

19-01-19

08.45-12.00

Ridderhal Nieuw

Brigit (2e) & Tamara (B2)

08.45-12.00

Ridderhal Oud

David (B2) & Anouk (B1)

12.00-15.00

Ridderhal Oud

Erik (2e) & Dennis (1e)

15.00-17.20

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Famke (B1) & Lisanne (B1)

17.20-19.45

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Eliza (3e) & Avinash (3e)

09-02-19

08.45-12.00

Ridderhal Oud

Manon (2e) & Sander (B2)

12.00-15.20

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Richard (3e) & Lisanne (3e)

15.20-19.00

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Eelco (2e) & Lynn (3e)

16-02-19

08.45-12.00

Ridderhal Oud

Emma (B3) & Zoë (B3)

12.00-15.00

Ridderhal Oud

Iris (A1) & Lisa (1e)

15.00-18.30

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Pim (B2) & Melissa (2e)

18.30-20.45

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Hilly & Sanne (2e)

16-03-19

08.45-12.00

Ridderhal Nieuw

Marit (B3) & Marit (B3)

08.45-12.00

Ridderhal Oud

Iris (1e) & Nikki (B3)

12.00-15.00

Ridderhal Oud

Marc (1e) & Linda (B1)

15.00-17.20

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Jasper (1e) & Amber (B2)

17.20-19.45

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Julianne (3e) & Dennis (3e)

30-03-18

08.45-12.00

Ridderhal Oud

Nikki (B3) & Robbin (B3)

12.00-15.20

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Marcel (3e) & Pim (B2)

12.30-15.30

Sophiahal

Dennis (2e) & Saskia (2e)

15.20-19.00

Ridderhal Oud

Bondscheids.

Maxime (2e) & Mereke (B2)


RICHTLIJNEN ZAALCOMMISSARIAAT

Voor het zaalwachtschema zijn de spelende leden ingedeeld van senioren 1 t/m de aspiranten van de B3 (en alle tussenliggende teams). Dit zijn meer mensen dan er nodig zijn, vandaar dat de er aantal coachende leden zijn vrijgesteld van zaalwacht.

In de Sophiahal heeft DVS’69 een eigen kast/ballenhok, de sleutel van deze kast heeft de beheerder. In de Ridderhal (waar het merendeel van de thuiswedstrijden wordt gespeeld, heeft DVS’69 géén kast). Ieder team is zelf verantwoordelijk om de teamballen mee te nemen voor de thuiswedstrijden!

Een aantal spelregels voor wat betreft de zaalwacht:
•    Zorg dat je op tijd aanwezig bent.
•    De eerstgenoemden dienen een half uur voor de aanvang aanwezig te zijn (aanmelden, korven neerzetten, tafeltje neerzetten,  etc.)
•    Meld je altijd even bij de zaalbeheerder.
•    Let op korfwisselingen (welpen, pupillen- of seniorenkorven).
•    Laat de scheidsrechter weten dat jij de zaalwacht bent.
•    Zorg voor een goede ontvangst van bondscheidsrechters en wijs indien nodig de scheidsrechter waar de scheidsrechterskleedkamer is. Zorg in de rust of na afloop ook voor een consumptie voor de scheidsrechter. Deze consumpties kunnen in de sporthal op rekening van DVS’69 gekocht worden.
•    Houdt het tijdschema aan. Wedstrijden mogen niet uitlopen. De zaalcommissaris heeft het recht om wedstrijden (of rust) evt. in te korten, zo ja: overleg met de scheidsrechter voor de aanvang van de wedstrijd of desnoods in de rust. In ieder geval NIET tijdens de wedstrijd.
•    Let op het warmlopen van de ploegen; dit mag in de Ridderhal NIET in de zaal (NB het gaat dus om ploegen die nog moeten spelen; reserves van een spelende ploeg mogen wel warmlopen in de zaal). In de Sophiahal is meer ruimte rondom het veld en kan  wel warmgelopen worden maar alleen als daarbij spelende ploegen niet gehinderd worden. (NB De scheidsrechter heeft het recht om warmlopende ploegen weg te sturen. )
•    Verlenen van assistentie aan de zaalbeheerder.
•    De laatstgenoemden ruimen de korven op, sluiten het ballenhok af en zorgen dat alle overige gebruikte materialen netjes worden teruggezet in de berging (SLEUTEL BALLENHOK INLEVEREN BIJ DE BEHEERDER!). en let erop dat al het afval rondom de reservebank(en) is opgeruimd!

 
 

Sponsoring