DVS'69
Schoonmaakrooster veld t/m 8 juni 2018

Hopelijk heeft iedereen er weer zin om op de vrijdagavond een uurtje de kantine en de kleedlokalen schoon te komen maken.
Afgelopen weken heeft iedereen een makkie gehad, maar nu is het jullie beurt.
Begintijd van de schoonmaak is altijd om 19.00 uur en na een beetje doorwerken kan men binnen een uurtje klaar zijn ( bij voldoende personen!!! )

Hier volgt het schema:

13 april  :  Senioren 3 en ( ouders ) F1   ( kantine gedeelte hoeft niet i.v.m. Bingo )
20 april  :  Senioren 2 en ( ouders ) E2
26 april  :  Senioren 1 ( let op, dit is donderdagavond na de training / vrijdag is Koningsdag.
Alleen het gedeelte van de kleedlokalen moet gedaan worden.)
4   mei   :  Recreanten
11 mei  :  B1 en ( ouders ) van E3.
18 mei  :  Geen schoonmaak op deze dag / vertrek naar jeugdkamp
Eventuele liefhebbers zijn welkom om wat schoon te komen maken.
25 mei  :  A1 en ( ouders ) van D2
1  juni   :  B2 en ( ouders ) van D1
8  juni  :   ( ouders ) van C1 en E1
15 juni :   Afhankelijk van eventuele ingeplande wedstrijden / nog niet te zeggen.

Na de familiedag op 16 juni 2018 zullen we een grote schoonmaak moeten houden.
Bij deze vraag ik jullie alvast om spontaan hier aan mee te doen.

Opmerking:
Ruilen alleen in onderling overleg.
Van ieder team verwachten wij minstens 4 spelers/ouders per schoonmaakdienst.

Even nog een belangrijke mededeling.
Het komt regelmatig voor dat een enkeling zijn veldschoenen uitklopt tegen de tegels in de doucheruimte. Doe dit s.v.p. thuis of klop dit uit buiten het gebouw. ( bij voorbaat dank )
Binnenkort zullen we borstels aanschaffen want deze zijn niet meer aanwezig om de veldschoenen te ontdoen van zand en grond. Tevens zou het mooi zijn als iedereen zonder zand e.d. onder zijn schoenen de kantine binnen komt. Af en toe lijkt het net het strand van Zoutelande in het clubhuis.
Vroeger mocht men niet doordeweeks binnenkomen met veldschoenen in het kantine gedeelte, maar dit is destijds aardig versloft en oogluikend toegestaan. Alleen op de zaterdag was dit een uitzondering ( dan wel binnen met veldschoenen ). Het scheelt veel arbeid om de kantine doordeweeks toonbaar te houden. Hier hebben we niet altijd tijd voor en zin in. Laten we met z’n allen hier aan werken en iedereen is dan blij om in een schone kantine te komen.

Namens de kantinecommissie.
Nico Kars.

 
Nieuws van de bestuurstafel maart 2018

Wat gaan de maanden toch snel voorbij. Het zaalseizoen ligt al weer achter ons en de eerste buitentrainingen, voor de jeugd, zijn al weer geweest in de ijzige kou. Vanaf deze week gaat iedereen weer naar buiten, om zich op te maken voor het tweede deel veldseizoen.

Een moment om jullie weer even bij te praten over de ontwikkelingen binnen de vereniging.

De teleurstelling was eind vorig jaar groot, toen we op het laatste moment hoorden dat we toch geen nieuwe kunstgrasvelden kregen tijdens de winterstop. Maar we hebben het er niet bij laten zitten en inmiddels zijn we weer wat stappen verder met de gemeente. Het ziet er naar uit dat het tijdens de aankomende zomerstop toch écht gaat gebeuren. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Zodra het definitief is zijn jullie de eersten die het horen.

Regelmatig wordt er gevraagd waar het scorebord blijft, waar iedereen zo hard voor heeft gelopen vorig seizoen. En terecht! We willen jullie laten weten dat we het niet zijn vergeten, maar dat we de aanleg van de bedrading die er voor nodig is, samen laten vallen met de aanleg van de nieuwe velden. Nog even geduld dus..

Waar we ons als bestuur momenteel zorgen over maken, kijkend naar het nieuwe seizoen, is het aantal vrijwilligers dat de vereniging telt om de nodige “posten” te bemannen.  Het draaiend houden van een vereniging is een behoorlijke klus en het aantal mensen wat er voor opdraait neemt snel af..terwijl de vereniging groeit!

De technische commissie heeft  moeite om alle teams te voorzien van een trainer en neemt volgend jaar afscheid van 2 commissieleden. Zij zijn hard op zoek naar mensen mét korfbalkennis om bepaalde taken op zich te nemen. (Jeugd)Selectiezaken en terugkoppeling naar het bestuur van technische zaken, zijn posten waar absoluut mensen voor moeten worden gevonden, willen we, korfbal technisch, goede zaken blijven doen.

Daarnaast nemen wij als bestuur  volgend jaar afscheid van onze penningmeester en doen we een dringend beroep op jullie allen. Is er iemand, van de leden of een ouder van een lid, die het leuk vindt om met cijfers bezig te zijn en kennis heeft van boekhouden, dan zouden we u graag verwelkomen in het bestuur als penningmeester.

Ook voor andere taken, als barpersoneel of onderhoud van de kantine, hebben we vrijwilligers nodig.

Zonder vrijwilligers heeft onze vereniging geen overlevingskans!! We hopen dat een aantal mensen op zal staan om de huidige vrijwilligers te ondersteunen.

Indien u iets kan/ wil betekenen voor de vereniging horen we graag van u. We informeren u graag vrijblijvend over de “vacatures”.

Tot volgende week weer, op ons eigen terrein en in onze eigen kantine!

Namens het bestuur,

Ellen van Alphen
Voorzitter DVS ‘69

 
Plus Clubfund Actie gestart

Zaterdag 17 maart is de clubfund actie begonnen. Spaar vanaf nu voor je gepersonaliseerde fanshop artikelen. Doet u boodschappen bij de plus maar gebruikt u de zegels niet? Lever ze in bij iemand die ze wel kan gebruiken, of geef ze af in de kantine. Voor elk ingeleverde punt krijgt de vereniging geld.
Succes met sparen.

20180318 Plus Clubfundactie.jpg

 
Sponser de Sponsor

Van 19 t/m 21 mei gaat Henri van Dommelen (hoofdsponsor Compass) als loper opnieuw de uitdaging aan van de Roparun. Dit doet Henri, net als voorgaande jaren, met het team Florensis (nr 235). Ze lopen dit jaar de route van Parijs naar Rotterdam, welke ongeveer 521 km lang is.

Deze uitdaging loopt hij met het team om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor mensen met de ziekte kanker. Financiële steun, steuntje in de rug, aandacht...., alles helpt om de strijd te verlichten voor je familie, vrienden en kennissen met de ziekte kanker. Wat zou het mooi zijn om middels dit event een bijdrage hieraan te kunnen leveren. Ik vraag jullie dan ook bij deze om Henri en zijn team te sponsoren middels een donatie. Doneren kun je via deze link:

 

Hierbij kun je het team selecteren, zijnde nummer 235 Florensis. Vervolgens kun je doneren op naam van loper.

Alvast reuze bedankt!!!!!! Super dat jullie ook mee doen !!!!!

 
Trainingen veld

Vanaf maandag 12 maart 2018 zal er weer buiten worden getraind.
De trainingstijden zijn net als in de periode zomervakantie – herfstvakantie.

Het complete overzicht vind je hier.

 
Vermelding lidmaatschap jeugdleden

Alle jeugdleden (van F-pupillen t/m B-aspiranten) (hebben) ontvangen een mail met de vraag of zij in het seizoen 2018-2019 lid blijven van DVS'69.
Diverse commissies zijn het aantal jeugdleden per leeftijdscategorie aan het inventariseren zodat het aantal teams aan de korfbalbond vermeld kan worden en om deze teams te voorzien van trainers/coaches.
Graag zie ik dan ook uw/jouw reactie spoedig tegemoet.
Natuurlijk hoop ik alle leden na de zomervakantie op de (nieuwe kunst-) velden terug te zien!

Groetjes, Karin de Haan wedstrijdsecretaresse pupillen

 
Spaaractie Plus supermarkt

De Spaaractie van de Plus is een leuke actie waarbij de jeugd zelf of samen met de ouders tijdelijk over een eigen fanshop beschikken. Je bepaalt zelf wie je toelaat in je fanshop. Leuke artikelen waarop jouw foto en naam staat.

201802_plusspaaractie.png

Informatie voor de ouders en/of verzorgers:
De foto's worden alleen gebruikt voor deze actie. De foto wordt gekoppeld aan een unieke code die alleen de speler (ouder) in handen krijgt. Met deze code kun je je foto ophalen en is het dus niet mogelijk dat een derde met de foto aan de haal gaat. Er worden ook door de organisatie of DVS geen namen genoteerd voor deze actie of ergens vermeld. We zullen wel een vijftal foto's gebruiken voor de promotie in de winkel van de Plus. Voor het gebruik van de foto voor promotie zullen we eerst toestemming vragen aan u, de ouder of verzorger van de speler. Na de actie zullen alle fanshops en gegevens worden verwijderd en vernietigd door de organisatie Clubfund.nl!

 
Schrijf je in voor het Pinksterkamp van DVS!

Het is weer zover! In het weekend van vrijdag 18- tot en met maandag 21 mei  gaan we weer op pinksterkamp met DVS'69! Vanaf nu kan hiervoor ingeschreven worden. Het belooft weer een super leuk kamp te worden dus meld je snel aan via onderstaande link!

https://goo.gl/forms/wdeeaKXxj5P6epm03

 
Nieuws van de bestuurstafel

Aan het eind van het jaar vinden we het belangrijk om na de laatste bestuursvergadering  u een update te geven van een aantal belangrijke zaken binnen de vereniging.
Vanaf de Algemene Leden Vergadering (ALV) van september j.l. zijn er al weer diverse zaken te melden. Allereerst kunnen we u melden dat de notulen van de ALV beschikbaar zijn voor inzage. Stemgerechtigde leden hebben de notulen inmiddels per mail ontvangen. Overige geïnteresseerden  kunnen de notulen opvragen bij de secretaresse.
Tijdens de Algemene Ledenvergadering werden de aanwezigen geïnformeerd over de plannen en toezeggingen van de gemeente over de aanleg van nieuwe kunstgrasvelden tijdens de winterstop op ons terrein. Als bestuur hebben we geprobeerd om zo snel mogelijk duidelijkheid hierover te krijgen, echter moeten we zeggen dat de gemeente ons behoorlijk `aan het lijntje` heeft gehouden. Op 12 december kregen we nog bericht dat we ons geen zorgen moesten maken en de nieuwe velden op 24 maart gerealiseerd zouden zijn. Helaas werden we een week later teleurgesteld met het bericht, van de gemeente, dat het niet door zal gaan tijdens de winterstop. Misschien naïef van ons, maar wij hebben geloofd dat de gemeente de waarheid sprak 12 december.
We hopen dat het tijdens de zomerstop 2018, wél gerealiseerd gaat worden!
Verder zijn we blij te kunnen melden dat een aantal mensen zich heeft gemeld om bestaande vacatures op te vullen binnen de vereniging. Een nieuw wedstrijdsecretariaat, een nieuw lid van de sponsorcommissie, trainers voor de D2 en nieuw kantine beheer. Super!
In het nieuwe jaar zullen er wederom vacatures komen binnen het bestuur en de Technische Commissie, waarvoor we graag nu al aandacht vragen. Onze penningmeester en voorzitter van de TC hebben aangegeven te gaan stoppen aan het eind van dit seizoen. Is het iets voor u/ jou? Dan horen we het graag. Wilt u meer informatie over de functies neem dan contact met ons op.
Als laatste wil het bestuur u nog op de hoogte brengen van de kleine verhoging van de prijzen in de kantine vanaf 1 januari. Door de verhoging van de BTW in 2018, en de hogere inkoopprijzen van de laatste tijd, zijn we hiertoe genoodzaakt om de winstmarge gelijk te houden.
Veel ontwikkelingen dus, die we graag met u wilden delen.

Namens het bestuur, wil ik u allen een gezond, voorspoedig en sportief 2018 wensen!!

Ellen van Alphen
Voorzitter DVS’69

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 3 van 14
 

Sponsoring