Meld je aan voor de nieuwsbrief


Word donateur!

Klik hier voor meer informatie.

Lid worden?

Klik hier voor meer informatie.

Speel mee met de VriendenLoterij en steun DVS!

DVS'69
Spelregelbewijs vanaf 1 september 2018 verplicht om te mogen spelen

Afgelopen jaar was het nog vrijwillig, maar vanaf 1 september 2018 moeten alle senioren in het bezit zijn van het spelregelbewijs van KorfbalmaterZ om te mogen spelen (wedstrijd- en breedtekorfbal). Een jaar later zijn ook de junioren verplicht dit bewijs in handen te hebben en in 2020 geldt dit ook voor de aspiranten. Het bewijs wordt onderdeel van je lidmaatschap, en zonder geldig lidmaatschap kan je niet spelen.

Afgelopen week hebben jullie (huidige senioren, junioren en aspiranten) in je mailbox de inloggegevens ontvangen om de toetsen online te maken. De mail is verstuurd naar het emailadres wat bekend is bij DVS en waarmee je inlogt in de Wedstrijdzaken App; check ook je Spam even. Mocht je geen mail ontvangen hebben, mail dan even naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. , dan zoek ik het voor je uit.

Voor meer informatie kijk op de site www.korfbalmaterz.nl en lees het stukje op onze site.

 
DRINGENDE OPROEP VAN DE TC aan ouders en senioren-leden!!

De Technische Commissie is al weer in volle gang voor het komend seizoen.
Alles moet weer op een rijtje, qua nieuwe teamindeling en bijbehorende trainer(s)/coach(es).
En één ding is zeker, we komen trainers/coaches te kort voor volgende seizoen: DE DVS-JEUGD IS OP ZOEK NAAR JOU!!

Als het blijft zoals het is, dan zullen er straks aan het begin het nieuwe seizoen teams zijn zonder trainer/coach.
En dat is erg zorgwekkend en zou heel ongewenst zijn!!
Dus nogmaals:  Heb je goeie zin, en het liefst ook (wat) korfbalervaring, meld je dan aan om lekker aan de gang te gaan met één van onze jeugdteams volgend seizoen!!

Er is een trouwens een speciale korfbal-app, waar je allerlei trainingsoefeningen af kan halen, mocht dat een struikelblok zijn..  Wink
Of zoek een maatje om het samen mee te doen, als dat je over die drempel helpt.
Mocht je alleen maar training willen geven óf misschien wel alleen maar willen coachen, geef je dan ook gewoon op, er valt vast wel
wat te combineren!

************************************

Is trainen en coachen nou écht niet je ding, dan zoeken we ook nog enthousiaste mensen voor in de TC. Het kost niet heel veel tijd.
Gemiddeld 1 x in de maand even de koppen bij elkaar. Misschien zijn er dingen waarvan je nu denkt, kan dat niet anders...?!
Nou, in de TC heb jij ook een stem! Meld je aan!

We horen graag, spreek één van ons gewoon aan!! Of stuur een mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

De TC,
Annemieke, Jasper, Maurits, Anouk, Meindert en Elsbeth

 
Sponsor Scootmobiel Rijnmond heeft een vernieuwd uiterlijk

advertentie_scootmobielrijnmond.jpg

 
Marktkramen schoolkorfbaltoernooi

20180411_Schoolkorfbal_marktkraam.pngVoor het schoolkorfbaltoernooi maakt DVS gebruik van marktkramen. Echter worden deze al aardig versleten (voornamelijk het hout).
Wie kan helpen met (het herstellen van/nieuwe) kramen?
We horen het graag.

Namens de werkgroep schoolkorfbal, Karin: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

 
16 juni Familiedag Toernooi met BBQ

Familiedag 16 juni 2018

 
Schoonmaakrooster veld t/m 8 juni 2018

Hopelijk heeft iedereen er weer zin om op de vrijdagavond een uurtje de kantine en de kleedlokalen schoon te komen maken.
Afgelopen weken heeft iedereen een makkie gehad, maar nu is het jullie beurt.
Begintijd van de schoonmaak is altijd om 19.00 uur en na een beetje doorwerken kan men binnen een uurtje klaar zijn ( bij voldoende personen!!! )

Hier volgt het schema:

13 april  :  Senioren 3 en ( ouders ) F1   ( kantine gedeelte hoeft niet i.v.m. Bingo )
20 april  :  Senioren 2 en ( ouders ) E2
26 april  :  Senioren 1 ( let op, dit is donderdagavond na de training / vrijdag is Koningsdag.
Alleen het gedeelte van de kleedlokalen moet gedaan worden.)
4   mei   :  Recreanten
11 mei  :  B1 en ( ouders ) van E3.
18 mei  :  Geen schoonmaak op deze dag / vertrek naar jeugdkamp
Eventuele liefhebbers zijn welkom om wat schoon te komen maken.
25 mei  :  A1 en ( ouders ) van D2
1  juni   :  B2 en ( ouders ) van D1
8  juni  :   ( ouders ) van C1 en E1
15 juni :   Afhankelijk van eventuele ingeplande wedstrijden / nog niet te zeggen.

Na de familiedag op 16 juni 2018 zullen we een grote schoonmaak moeten houden.
Bij deze vraag ik jullie alvast om spontaan hier aan mee te doen.

Opmerking:
Ruilen alleen in onderling overleg.
Van ieder team verwachten wij minstens 4 spelers/ouders per schoonmaakdienst.

Even nog een belangrijke mededeling.
Het komt regelmatig voor dat een enkeling zijn veldschoenen uitklopt tegen de tegels in de doucheruimte. Doe dit s.v.p. thuis of klop dit uit buiten het gebouw. ( bij voorbaat dank )
Binnenkort zullen we borstels aanschaffen want deze zijn niet meer aanwezig om de veldschoenen te ontdoen van zand en grond. Tevens zou het mooi zijn als iedereen zonder zand e.d. onder zijn schoenen de kantine binnen komt. Af en toe lijkt het net het strand van Zoutelande in het clubhuis.
Vroeger mocht men niet doordeweeks binnenkomen met veldschoenen in het kantine gedeelte, maar dit is destijds aardig versloft en oogluikend toegestaan. Alleen op de zaterdag was dit een uitzondering ( dan wel binnen met veldschoenen ). Het scheelt veel arbeid om de kantine doordeweeks toonbaar te houden. Hier hebben we niet altijd tijd voor en zin in. Laten we met z’n allen hier aan werken en iedereen is dan blij om in een schone kantine te komen.

Namens de kantinecommissie.
Nico Kars.

 
Nieuws van de bestuurstafel maart 2018

Wat gaan de maanden toch snel voorbij. Het zaalseizoen ligt al weer achter ons en de eerste buitentrainingen, voor de jeugd, zijn al weer geweest in de ijzige kou. Vanaf deze week gaat iedereen weer naar buiten, om zich op te maken voor het tweede deel veldseizoen.

Een moment om jullie weer even bij te praten over de ontwikkelingen binnen de vereniging.

De teleurstelling was eind vorig jaar groot, toen we op het laatste moment hoorden dat we toch geen nieuwe kunstgrasvelden kregen tijdens de winterstop. Maar we hebben het er niet bij laten zitten en inmiddels zijn we weer wat stappen verder met de gemeente. Het ziet er naar uit dat het tijdens de aankomende zomerstop toch écht gaat gebeuren. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Zodra het definitief is zijn jullie de eersten die het horen.

Regelmatig wordt er gevraagd waar het scorebord blijft, waar iedereen zo hard voor heeft gelopen vorig seizoen. En terecht! We willen jullie laten weten dat we het niet zijn vergeten, maar dat we de aanleg van de bedrading die er voor nodig is, samen laten vallen met de aanleg van de nieuwe velden. Nog even geduld dus..

Waar we ons als bestuur momenteel zorgen over maken, kijkend naar het nieuwe seizoen, is het aantal vrijwilligers dat de vereniging telt om de nodige “posten” te bemannen.  Het draaiend houden van een vereniging is een behoorlijke klus en het aantal mensen wat er voor opdraait neemt snel af..terwijl de vereniging groeit!

De technische commissie heeft  moeite om alle teams te voorzien van een trainer en neemt volgend jaar afscheid van 2 commissieleden. Zij zijn hard op zoek naar mensen mét korfbalkennis om bepaalde taken op zich te nemen. (Jeugd)Selectiezaken en terugkoppeling naar het bestuur van technische zaken, zijn posten waar absoluut mensen voor moeten worden gevonden, willen we, korfbal technisch, goede zaken blijven doen.

Daarnaast nemen wij als bestuur  volgend jaar afscheid van onze penningmeester en doen we een dringend beroep op jullie allen. Is er iemand, van de leden of een ouder van een lid, die het leuk vindt om met cijfers bezig te zijn en kennis heeft van boekhouden, dan zouden we u graag verwelkomen in het bestuur als penningmeester.

Ook voor andere taken, als barpersoneel of onderhoud van de kantine, hebben we vrijwilligers nodig.

Zonder vrijwilligers heeft onze vereniging geen overlevingskans!! We hopen dat een aantal mensen op zal staan om de huidige vrijwilligers te ondersteunen.

Indien u iets kan/ wil betekenen voor de vereniging horen we graag van u. We informeren u graag vrijblijvend over de “vacatures”.

Tot volgende week weer, op ons eigen terrein en in onze eigen kantine!

Namens het bestuur,

Ellen van Alphen
Voorzitter DVS ‘69

 
Plus Clubfund Actie gestart

Zaterdag 17 maart is de clubfund actie begonnen. Spaar vanaf nu voor je gepersonaliseerde fanshop artikelen. Doet u boodschappen bij de plus maar gebruikt u de zegels niet? Lever ze in bij iemand die ze wel kan gebruiken, of geef ze af in de kantine. Voor elk ingeleverde punt krijgt de vereniging geld.
Succes met sparen.

20180318 Plus Clubfundactie.jpg

 
Feestavond op 24 maart 2018 gaat niet door

Helaas kan de feestavond op 24 maart geen doorgang vinden. Uiteraard wordt er driftig gezocht naar een andere datum, dus wees niet ongerust. Waarschijnlijk dat er een zaterdagavond geprikt wordt in de maand april, dus berg je dansschoenen nog niet op.
Blijf de weekbrieven lezen wanneer de feestavond plaats gaat vinden.

Alle activiteiten tot nu toe gepland

28 maart:   Paaseieren schilderen en zoeken  ( t/m 12 jaar )  14.30 – 16.00 uur
13 april   :   Bingo/Disco   19.00 – 21.30 uur
18 t/m 21 mei : Pinksterkamp DVS’69
28 t/m 31 mei : Avondwandelvierdaagse.
6  juni  :       Schoolkorfbal
16 juni :       Familiedag  (  Korfbal + grote BQ )

**** Nog te plannen het uitgestelde feest  in de maand april en eventueel nog een puzzeltocht in de          
maand mei.

Note:
Voor de liefhebbers:
Op zaterdag 31 maart is er weer een B-RED feest in Cascade.
Het wordt een Summerparty, dus de zaal in Cascade wordt geheel ’s zomers aangekleed.
“ Be There “

Namens de activiteiten / kantine commissie en Robin,

Nico Kars.

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 1 van 12
 

Sponsoring