DVS'69
Shoeby Fashion VIP-night dinsdag 25 september

shoeby_logo2017.pngOp dinsdagavond 25 september is er weer een Shoeby Fashion VIP-night van 18:00 - 21:00 uur.
U krijgt 20% korting op de gehele collectie en 10% van de opbrengst gaat naar de vereniging. Komen jullie ook?

 
Uitnodiging Algemene Ledenvergadering woensdag 19 september 20.15 uur

Hierbij nodigen we u als lid of ouder van jeugdlid uit voor de Algemene Ledenvergadering van 2017-2018.

Alle stemgerechtigde leden hebben, via mail, persoonlijk een uitnodiging ontvangen, waarbij de agenda en het jaarverslag zijn verstuurd.
Heeft u deze niet ontvangen dan is hij mogelijk in u SPAM terecht gekomen of is het mailadres wat bij ons bekend is niet meer in gebruik.

Bent u, als lid of als ouder van een jeugdlid, geinteresseerd in het jaarverslag dan kunt u dit opvragen bij de secretaresse van DVS '69.
( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. )

We hopen u allen te zien bij de Algemene Ledenvergadering.

Namens het bestuur,
Ellen van Alphen
Voorzitter

 
Leidraad voor fluiten van wedstrijden

Beste spelers uit de A en de selectie,

Een beetje een chaotisch eerste weekend wat betreft scheidsrechters en het invoeren van uitslagen, dus dat gaan we hopelijk na vandaag beter doen met z'n allen. Ik heb daarom hier een bestand gezet om te zorgen dat we met z'n allen goed voorbereid zijn om de wedstrijdjes te fluiten. Het is vooral gericht op het fluiten van je eerste wedstrijd in de E en F jeugd, maar ook voor hogere teams is het een goede leidraad. Bijvoorbeeld: Zorg dat je de KNKV Wedstrijzaken app werkend hebt.
Sinds dit jaar heeft de technische commissie ook besloten de A-jeugd wedstrijden te laten fluiten. Dit heeft verschillende redenen: het toegenomen aantal jeugdteams, ter voorbereiding voor als ze overgaan naar de senioren, de selectie niet om het weekend te hoeven laten fluiten, het eventueel vinden van een vervanger te versimpelen en de taak van een scheidsrechter te leren begrijpen om dit in je eigen wedstrijd toe te passen. Hoger dan de E'tjes en F'jes zullen zij niet ingedeeld worden, tenzij ze dit bij mij aangeven hebben dit juist graag te willen.
Tot slot wil ik nog even aangeven dat de app leidend is. Wedstrijden worden wel eens verplaatst en dit wordt niet gewijzigd in het schema op de site, maar wel netjes in de app. Dus zorg dat je die in de gaten houdt.

Veel plezier/succes verder met fluiten op het veld!

Maurits

ps. Mochten er fouten of onduidelijkheden staan in het bestand, dan hoor ik het graag.

 
Schoonmaakrooster veld tm 26 oktober 2018

Hopelijk heeft iedereen er weer zin om op de vrijdagavond een uurtje de kantine en de kleedlokalen schoon te komen maken. Begintijd van de schoonmaak is altijd om 19.00 uur en na een beetje doorwerken kan men binnen een uurtje klaar zijn  (bij voldoende personen !!!)

Hier volgt het schema:

14 september :  Senioren 2  en ( ouders ) van E 1
21 september :  Senioren 3  en ( ouders ) van E 2
28 september :  Recreanten en ( ouders ) van E 3
5 oktober      :  B 1 en ( ouders ) van D 1
12 oktober      :  B 2 en ( ouders ) van D 2
19 oktober      :  B 3 en ( ouders ) van C 1
26 oktober      :  A 1 en ( ouders ) van F 1

De ploegen die niet genoemd zijn, komen na het zaalseizoen aan de beurt.

Opmerking:
Ruilen alleen in onderling overleg.
Van ieder team verwachten wij tenminste 4 spelers / ouders per schoonmaakdienst. Laten we met z’n allen hier aan werken en iedereen is dan blij om zaterdag in een schone kantine te komen.

Tevens zijn we nog op zoek naar een vaste persoon die de coördinatie op zich wil nemen betreffende de schoonmaak op de vrijdagavond.  (schoonmaak tussen 19.00 – 20.00 uur)

Namens de kantinecommissie:
Nico Kars.

 
Foto's opening kunstgrasveld

Bij de opening van de nieuwe kunstgrasvelden op zaterdag 1 september jongstleden heeft Nico heel wat mooie plaatjes geschoten. Bekijk ze hier.

Nieuwe scorebord werd onthuld

 
Wedstrijdschema 1e helft veld

Het wedstrijdprogramma met scheidsrechter- en vervoerschema voor de 1e helft van de veldcompetie is bekend en kun je vinden op onze competitie-pagina.

 
Van de bestuurstafel

In het kader van de aangescherpte privacywetgeving hanteert DVS’69 met ingang van het nieuwe seizoen ook een fotoprotocol. Dit fotoprotocol is een aanvulling op de eerder gepubliceerde privacyverklaring. In het fotoprotocol zijn de regels opgenomen, waaraan DVS’69 zich houdt als het gaat om foto’s van leden, begeleiders en andere betrokkenen. Het bestuur vraagt alle leden (waaronder trainers, begeleiders en andere actieve leden) en ouders van jeugdleden dit protocol goed door te lezen. Voor eventuele vragen of het melden van bezwaar tegen publicatie kan via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. contact met het bestuur worden opgenomen. Het fotoprotocol is samen met de privacyverklaring en de AVG-verklaring op de homepage van onze website (www.dvs69.nl) onder het kopje Privacybeleid in te zien.

In aanvulling op het gepubliceerde privacybeleid zal aan het begin van het nieuwe seizoen via de trainers aan alle leden een toestemmingsverklaring worden gegeven. Op dit formulier wordt van de leden (en de ouders van jeugdleden) toestemming gevraagd om persoonsgegevens te mogen gebruiken en soms ook foto’s en filmpjes/video’s op onze eigen sociale media (FB en website) te plaatsen. Als hier geen toestemming voor wordt gegeven, dan kan dat ook op dit formulier worden aangegeven. Het verzoek van het bestuur is om deze verklaring zo snel mogelijk (het liefst de volgende training) ingevuld en ondertekend terug te geven. Het ingevulde en ondertekende formulier kan ook achter de bar worden afgegeven.

Namens het bestuur,
Jacqueline van de Ruit (secretaris).

 
Herinnering: Spelregelbewijs vanaf 1 september 2018 verplicht om te mogen spelen

Afgelopen jaar was het nog vrijwillig, maar vanaf 1 september 2018 moeten alle senioren in het bezit zijn van het spelregelbewijs van KorfbalmaterZ om te mogen spelen (wedstrijd- en breedtekorfbal). Een jaar later zijn ook de junioren verplicht dit bewijs in handen te hebben en in 2020 geldt dit ook voor de aspiranten. Het bewijs wordt onderdeel van je lidmaatschap, en zonder geldig lidmaatschap kan je niet spelen.

Er is op 20 april naar iedereen die het bewijs nog moet halen een mail gestuurd met een activatiecode. Mocht je deze niet gehad hebben/kwijt zijn, neem dan even met mij contact op: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

De volgende mensen moeten het spelregelbewijs nog halen voor 1 september 2018 (update 15-7-2018):
(Let op: A-jeugd en lager zijn nog niet verplicht, maar als je in moet vallen bij een hoger team, moet je het bewijs ook hebben)

Iris van Alphen, Christiaan van Alphen, Erik van Alphen, Rens Barendregt, Zoë Van den Berg, Emma van den Berg, Tamara Blom, Melissa den Boer, Nynke Bol, Famke van den Braak, Kim Daalhuizen, Sanne van Dijken, Jordi Donker, David van Duin, Sander van Duivenvoorde, Melanie van Gastel, Nikita Groenendijk, Martijn Groenewegen, Manon Hage, Laura Hage, Nikki Hage, Brigitte Hout, Jara de Jong, Amber Kaijen, Maxime Keuzenkamp, Jeroen Kooijman, Lisanne Kooijman, Remy van Kooten, Lynn Kroek, Lotte Mulder, Anna Mulder, Eva Niemeijer, Pim Noordzij, Marit Parel, Julianne Peusken, Marit Plaisier, Eva van der Pligt, Daniek Poot, Avinash Ramautar, Manon van de Ree-van Alphen, Tomas van Rijn, Elianne de Roon, Jelle Ruitenberg, Linda Schep, Nadie Scheurwater, Erika Scheurwater, Eliza Stout, Melissa Veen, Anoek Verveer, Mila Verwijs, Linda Visser, Robin de Vries, Lisa van Weijen, Dick Wendels, Eva Weststrate, Sander van der Wulp

 
Van de bestuurstafel

Aan het eind van het korfbalseizoen, nog even voordat jullie wellicht vakantie hebben, willen we namens het bestuur nog een paar belangrijke data en dingen met jullie delen.
Zoals jullie niet ontgaan kan zijn, wordt er momenteel hard gewerkt aan de aanleg van de nieuwe velden en wordt er hard geklust in de kantine. De planning is dat de velden 24 augustus klaar zijn, waarna ze officieel in gebruik genomen worden op zaterdag 1 september.

We willen jullie dan ook allen vragen deze dag alvast in de agenda te zetten omdat we de opening niet ongemerkt voorbij willen laten gaan. Er staat er ( zoals jullie hebben kunnen lezen in het document van de Technische Commissie) voor elk team van de vereniging een oefenwedstrijd gepland die dag. Daarnaast zullen er voor de kinderen vanaf 12 uur pannenkoeken worden geserveerd. Vanaf een uur of 4 zullen er diverse lekkernijen verkrijgbaar zijn, waarna we tussen 5 en half 6 de officiële opening van het veld zullen hebben.

Ieder spelend lid van DVS willen we vragen om 5 uur aanwezig te zijn in zijn/ haar volledige clubtenue. We zien het, als bestuur, als een mooie gelegenheid om de sponsoren uit te nodigen bij de opening en te bedanken voor al hun bijdragen. Sponsoren die het afgelopen jaar ervoor hebben gezorgd dat  alle teams in het nieuw kunnen spelen en dat er nieuwe borden langs het veld kunnen worden geplaatst. Een toast is op zijn plaats, waarbij de gelegenheid geboden wordt om met het team op de foto te gaan op het nieuwe veld.
Aansluitend zal de wedstrijd van ons 1e beginnen om 17.30 uur, waarna er gelegenheid is om in de kantine iets te eten. De dag zal worden afgesloten met een knalfeest, waarvoor we DJ Robin bereid hebben gevonden te draaien.  Jong en oud, leden, ouders van leden en alle andere vrienden van DVS zijn hierbij uitgenodigd.
Daarnaast willen we vast de datum van de Algemene Ledenvergadering met jullie delen, zodat hij vast in de agenda genoteerd kan worden ( voor leden, maar ook voor ouders van jeugdleden):

Woensdag 19 september Algemene Leden Vergadering

Tot slot willen we nogmaals een dringende oproep doen aan u allen. We vragen aandacht  voor de vacatures (die volgend jaar ontstaan) binnen de vereniging. De vacature van  penningmeester en de vacature van voorzitter Technische zaken. Een algemeen bestuurslid zoeken we al enige tijd. Een vereniging kan niet draaien met een bestuur wat slechts bestaat uit een voorzitter en secretaresse. Het baart ons dan ook zorgen voor de toekomst, als er geen nieuwe vrijwilligers zich hiervoor melden. We hopen er op dat u/jij zich wellicht aangesproken voelt om ons bestuur te komen versterken.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mij of één van de overige bestuursleden.
We wensen jullie allen een goede vakantie en hopen jullie allemaal te zien op 1 en 19 september.

Namens het bestuur, Ellen van Alphen
Voorzitter DVS ‘69

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 1 van 13
 

Sponsoring