Meld je aan voor de nieuwsbrief


Word donateur!

Klik hier voor meer informatie.

Lid worden?

Klik hier voor meer informatie.

Speel mee met de VriendenLoterij en steun DVS!

DVS'69
Nieuws vanuit de actiecommissie

Dit jaar zal DVS’69 niet deelnemen aan ‘De Grote Clubactie’. Wij willen proberen om wat varatie te houden in de acties. Wij zijn bezig met een nieuwe actie rondom sinterklaas. Binnenkort volgt hier meer informatie over.

In juni hebben we met elkaar een fantastisch bedrag (€2570) opgehaald met de sponsorloop. Dit geld is bedoeld voor een digitaal scorebord. De vereniging hoopt volgend jaar nieuwe velden te krijgen en daarom is er nu nog geen nieuw scorebord langs het veld geplaatst. digitaalscorebord.jpgVoor een scorebord moet namelijk veel bedrading aangelegd worden en dit zou zonde zijn om dit voor korte tijd aan te leggen. Als de nieuwe velden er zijn, zult u dus ook het nieuwe scorebord langs het veld zien staan.

schaalcupcakes.jpgDe afgelopen twee weken heeft u weer kunnen genieten van diverse lekkernijen van de bakactie. Heel erg bedankt voor het vrijwillig aanleveren van de lekkernijen. Hier halen we weer een mooi bedrag mee op voor de vereniging.
Ook heeft raad de stand heeft weer plaatsgevonden. Hier is weer €33,00 mee opgehaald. Super! Voor in de zaal liggen de frisbees weer klaar!
Heeft u nog leuke ideeën voor een actie? U kunt dit melden bij Manon van de Ree ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. )
Ook zijn wij als actiecommissie nog op zoek naar enthousiaste ouders voor in de commissie. Momenteel hebben wij één ouder in de commissie, vijf selectiespelers en één niet-spelend lid. Dus lijkt u het leuk en heeft u zin in een nieuwe vrijwillige uitdaging, geef u dan op bij Manon van de Ree.

Een sportieve groet,
De actiecommissie

 
Schoonmaakrooster veld periode september tm oktober 2017

Tijdens de ALV werd gevraagd waar het schoonmaakrooster blijft.
Dus bij deze:
Hopelijk heeft iedereen er weer zin in om op de vrijdagavond een uurtje de kantine en de kleedlokalen schoon te komen maken.
De eerste schoonmaak op donderdagavond 31 augustus ( na de training ) is destijds gedaan door de selectiedames  ( spontaan gedaan en mijn dank hiervoor )
De 2e schoonmaak op 8 september is door ondergetekende gedaan.

Daar deze informatie niet op tijd in de weekbrief komt, vraag ik de selectie heren beleefd om na de training, op donderdagavond 14 september, de kleedlokalen even te willen schoonmaken en uiteraard de ingang van de kleedlokalen en scheidsrechterkamer.

Hopelijk houden de selectiedames de heren in de gaten dat ze dit daadwerkelijk gaan doen.
Bij voorbaat hartelijk dank
Het kantinegedeelte zal ik op vrijdagavond 15 september zelf wel doen.

Het schoonmaakrooster vind je hier!

 
Bol.com

bolcom_juich.jpgSinds enkele jaren hebben we op de website van DVS’69 een link staan naar Bol.com. Met deze link kunnen we op een heel eenvoudige manier geld verdienen voor de vereniging. Door op de link te klikken, kom je op de  website van Bol.com waar je gewoon je aankopen kan doen. Maar doordat je via de link op de DVS-website bij Bol.com bent gekomen, ontvangen wij als vereniging een commissie over het aankoopbedrag. Deze varieert per product, maar kan oplopen tot een paar procent van het aankoopbedrag! Dat is nog eens eenvoudig geld verdienen voor de vereniging Laughing.

 
Wedstrijdsecretariaat

Zoals al bekend gemaakt was in het informatieboekje voor het nieuwe seizoen zijn er enkele wijzigingen in het wedstrijdsecretariaat. Vanaf dit seizoen vallen de  F-, E- en D-teams onder Karin ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of 06-41338208) en de C-, B-, A- en senioren-teams vallen dit seizoen onder Jasper ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of 06-24670286). Moet je je een keer afmelden voor een wedstrijd (liever niet natuurlijk), doe dit dan tijdig bij de desbetreffende wedstrijdsecretariaat.

plaatje telefoonZoals jullie kunnen lezen, doen we het wedstrijdsecretariaat maar met z’n tweeën. Een aantal seizoenen geleden was deze taak nog verdeeld over 4(!) personen. Momenteel is het dus best veel werk met z’n tweeën en zijn we op zoek naar een derde persoon om het werk met elkaar te kunnen verdelen.  Mocht je interesse hebben om ons ‘team’ te komen versterken, neem dan contact met ons op.

Groeten,

Karin en Jasper

 
Bekerwedstrijden A1 en B1

bekerOp 5 en 6 september waren de eerste wedstrijden in het bekertoernooi voor de A1 en B1. De A1 heeft helaas in een derby verloren van Albatros. De B1 had meer succes tegen HKC uit Hardinxveld. Ze wonnen en mogen daarom door in het bekertoernooi. De eerst volgende wedstrijd is op dinsdagavond 19 september om 19.30uur uit bij IJsselvogels in Moordrecht.

 
Bestuur nieuws - Kantinezaken

Namens het bestuur zijn we blij te kunnen melden een opvolger te hebben gevonden voor het beheer van de kantine. Inge van Atten zal samen met Nico Kars vanaf heden de coördinatie hebben over kantine zaken. Uiteraard kunnen zij elke vorm van hulp gebruiken ter ondersteuning hiervan. Lijkt het u of jou leuk één of meerder bardiensten te draaien neem dan contact op met Inge.

Wilt u iets organiseren in de kantine kunt u ook contact met haar opnemen. Zij beheert hiervoor namelijk de agenda.
Mail Inge : Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Daarnaast willen we jullie op de hoogte brengen van het in gebruik nemen van ons nieuwe kassa systeem. Een professioneel systeem waarin ook onze voorraad wordt bijgehouden. Met ingang van deze week wordt dit gebruikt.
Dit betekent dat er nu niet alleen meer contant betaald kan worden, maar ook met PIN.
We hopen uiteindelijk, op deze manier, zo min mogelijk contante betalingen te krijgen.

Namens het bestuur,
Ellen van Alphen
Voorzitter DVS ‘69

 
Nieuwe KNKV Wedstrijdzaken App

Afgelopen twee jaar hebben we al veel gebruik gemaakt van de Sportlinked app en ookal was dit even wennen, is dit volgens mij allemaal goed verlopen.

Dit jaar komt de KNKV met een nieuwe app en zal de oude Sportlinked app niet meer werken. De nieuwe app, KNKV Wedstrijdzaken, is te downloaden in de AppStore en de Playstore. Inloggen gaat met dezelfde gegevens als voorheen.

Heb je de app nog niet eerder gebruikt? Bekijk dan de handleiding op https://support.sportlink.nl/support/solutions/9000107528. (Let hierbij vooral op dat je hetzelfde emailadres gebruikt als opgegeven bij DVS).

Als er vragen of problemen zijn, dan help ik je graag verder!

Maurits

 
Vrijwilligers gezocht voor de jurytafel

DVS heeft goed nieuws! Vanaf komend zaalseizoen gaat het 1e met schotklok spelen. Dit maakt het spel nog spannender en sneller dan het al was.
Hiervoor heeft DVS een investering moeten doen van twee schotklokken en de bijbehorende apparatuur, maar dat hebben we graag voor ons 1e over.

Naast de apparatuur zijn we op zoek naar 10 mensen die het leuk lijkt om de jurytafel te bezetten. Dat klinkt serieus, maar dat valt allemaal heel erg mee. Aan de jurytafel zitten drie personen: een juryvoorzitter, een tijdwaarnemer en een schotklokbediener. Als juryvoorzitter houd je de zaal en de rest van de tafel in de gaten en ben je aanspreekpunt voor coaches en de scheidsrechter. Als tijdwaarnemer houd je de tijd en de stand in de gaten (en zet je deze op de juiste momenten stil). Als schotklokbediener start, stop en reset je de schotklok op de juiste momenten. Dus behalve dat je niet mag spelen en coachen, ben je toch een belangrijk persoon voor onze toppers uit het 1e.

Dus: doe je graag iets voor de vereniging en vind je het leuk om bij wedstrijden van het eerste te kijken? Er zijn 10 plekken, dus zorg dat je er op tijd bij bent! De enige voorwaarden zijn dat je 16 jaar of ouder moet zijn en lid moet zijn van de bond. Meld je nu aan bij mij, dan zit jij misschien komend zaalseizoen wel in de jury bij een wedstrijd van het 1e.

Als je vragen hebt, stel ze me gerust!

Maurits

 
Verslag Piratentraining

201708_piratentraining_small.jpgWoensdag 23 augustus was de laatste van de 10 zomer trainingen voor kinderen t/m ca. 8 jaar. Als vrolijke afsluiting was een Piratentraining georganiseerd. Alle kinderen mochten verkleed komen als stoere of lieve piraat en konden geschminkt worden.
Na de groepsfoto begonnen de kinderen in groepjes en o.l.v. piratenleiders aan de opdrachten die moesten leiden naar het vinden van de schat. Onderweg moesten ze wel oppassen voor piraat Jordi die de opdrachten verstoorde en voor gevaarlijke krokodillen en andere wilde dieren.
Gelukkig wisten de piraten de schat te vinden en konden ze, na de limonade en de “piratenbanaan” en het ontvangen van een piratendiploma en een kleurplaat weer veilig naar huis.

Hieronder de piratengroepen met hun piratenleiders
HIAWATA                   Linda, Anoek, Sanaya, Cody en Evy
KRAAIENNEST        Famke, Lisanne, Sjimmie, Tiem en Mint
KAPITEIN HAAK       Melissa, Manon, Meijke, Benthe, Danley en Mirjam
PIRAAT ZEEZIEK     Jolande, Iris, Fileijne, Jasmijn, Famke en Jinthe
PIRAAT ZEEBONK   Karin, Lieke, Quinn, Thijmen en Isabel

Met dank aan alle “schminkpiraten” (Annemieke Donker, Sabrina v.d. Haar en B1-speelsters), “kopieerpiraat” (Stefan Donker), “fotopiraat”” (Elly van Kooten), “lamineerpiraat”(Tine-Marleen Verwoert) en piratenleiders (Jolande, Manon, Melissa, Famke, Lisanne, Anoek en Linda).

Groetjes van Jordi Donker, Annie Kreuze en Karin de Haan

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 1 van 10
 

Sponsoring