DVS'69
Bierproeverij 2 november

bierproverij20181102

 
Opbrengst SHOEBY Fashion VIP Night

shoebyvip_opbrengst2018-09-26.jpg

Sponsor SHOEBY bedankt voor het organiseren van weer een geslaagde VIP Night en uiteraard DVS-ers bedankt voor het shoppen! :)

 
Speculaaspoppenactie bedrijven

Beste leden,

Dit jaar proberen we de speculaaspoppenactie iets breder te trekken.  In onderstaand stuk zien jullie een oproep aan bedrijven om ook deel te nemen aan de speculaaspoppenactie. Wij willen vragen of jullie ons mee willen helpen om dit te promoten!!

Dank jullie wel alvast.

De actiecommissie

speculaaspoppenactie_bedrijven.png

 
Speculaaspoppenactie 2018

speculaaspoppenactie.pngHallo allemaal,

Afgelopen jaar hebben wij deelgenomen aan de heerlijke speculaaspoppenactie. Na het succes van vorig jaar, doen wij ook dit jaar weer mee. Vorig jaar was de opbrengst van de actie €2161,87. Wij gaan dit jaar natuurlijk voor een nog hogere opbrengst voor de vereniging.

Wat houdt Speculaaspoppenactie precies in?
Speculaas hoort bij de decembermaand. De speculaaspop wordt gegeten rond de tijd van Sinterklaas en is in verschillende figuren verkrijgbaar. En wij weten zeker dat je vast wel iemand kent die speculaas erg lekker vindt.
De speculaaspoppen zijn groot en wegen 500 gram en worden verkocht voor €5,00 per stuk. Voor elke verkochte speculaaspop ontvangt DVS’69 €2,77. Wij hopen dat het iedereen lukt om minimaal 5 speculaaspoppen te verkopen voor de vereniging! Voor het team dat de meeste speculaaspoppen verkoopt hebben we een leuke verrassing.

De speculaaspoppenactie!
o    Vanaf vandaag tot en met donderdag 1 november hebben jullie de tijd om de speculaaspoppen te verkopen.
o    Uiterlijk donderdag 1 november moeten de bestelformulieren ingeleverd zijn bij de trainer/coach. Dit om de speculaaspoppen op tijd te kunnen bezorgen.
o    Wij hopen de speculaaspoppen in de week van 16 november binnen te krijgen. Iedereen krijgt via zijn of haar trainer de speculaaspoppen.
o    Doe je best om de speculaaspoppen voor Sinterklaasavond te bezorgen.

Bestelformulieren
Via jullie trainer/coach ontvang je de bestelformulieren. Wil je direct beginnen of is je lijst vol, het bestelformulier staat ook op de website en in de nieuwsbrief.

Contactpersonen

-    Senioren 1,2 en 3 + recreanten: Manon van de Ree: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
-    A1, B1, B2 en B3: Lisa van der Giesen: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
-    C1,D1 en D2: Sanne van Dijken: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
-    E1,E2,E3: Melanie van Gastel: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
-    F1,F2 en overige F’tjes: Melissa den Boer: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Wij hebben er heel veel zin en trek in. Zet hem op!!
Groetjes de actiecommissie

Download bestelformulier

 
Leidraad voor fluiten van wedstrijden

Beste spelers uit de A en de selectie,

Een beetje een chaotisch eerste weekend wat betreft scheidsrechters en het invoeren van uitslagen, dus dat gaan we hopelijk na vandaag beter doen met z'n allen. Ik heb daarom hier een bestand gezet om te zorgen dat we met z'n allen goed voorbereid zijn om de wedstrijdjes te fluiten. Het is vooral gericht op het fluiten van je eerste wedstrijd in de E en F jeugd, maar ook voor hogere teams is het een goede leidraad. Bijvoorbeeld: Zorg dat je de KNKV Wedstrijzaken app werkend hebt.
Sinds dit jaar heeft de technische commissie ook besloten de A-jeugd wedstrijden te laten fluiten. Dit heeft verschillende redenen: het toegenomen aantal jeugdteams, ter voorbereiding voor als ze overgaan naar de senioren, de selectie niet om het weekend te hoeven laten fluiten, het eventueel vinden van een vervanger te versimpelen en de taak van een scheidsrechter te leren begrijpen om dit in je eigen wedstrijd toe te passen. Hoger dan de E'tjes en F'jes zullen zij niet ingedeeld worden, tenzij ze dit bij mij aangeven hebben dit juist graag te willen.
Tot slot wil ik nog even aangeven dat de app leidend is. Wedstrijden worden wel eens verplaatst en dit wordt niet gewijzigd in het schema op de site, maar wel netjes in de app. Dus zorg dat je die in de gaten houdt.

Veel plezier/succes verder met fluiten op het veld!

Maurits

ps. Mochten er fouten of onduidelijkheden staan in het bestand, dan hoor ik het graag.

 
Schoonmaakrooster veld tm 26 oktober 2018

Hopelijk heeft iedereen er weer zin om op de vrijdagavond een uurtje de kantine en de kleedlokalen schoon te komen maken. Begintijd van de schoonmaak is altijd om 19.00 uur en na een beetje doorwerken kan men binnen een uurtje klaar zijn  (bij voldoende personen !!!)

Hier volgt het schema:

14 september :  Senioren 2  en ( ouders ) van E 1
21 september :  Senioren 3  en ( ouders ) van E 2
28 september :  Recreanten en ( ouders ) van E 3
5 oktober      :  B 1 en ( ouders ) van D 1
12 oktober      :  B 2 en ( ouders ) van D 2
19 oktober      :  B 3 en ( ouders ) van C 1
26 oktober      :  A 1 en ( ouders ) van F 1

De ploegen die niet genoemd zijn, komen na het zaalseizoen aan de beurt.

Opmerking:
Ruilen alleen in onderling overleg.
Van ieder team verwachten wij tenminste 4 spelers / ouders per schoonmaakdienst. Laten we met z’n allen hier aan werken en iedereen is dan blij om zaterdag in een schone kantine te komen.

Tevens zijn we nog op zoek naar een vaste persoon die de coördinatie op zich wil nemen betreffende de schoonmaak op de vrijdagavond.  (schoonmaak tussen 19.00 – 20.00 uur)

Namens de kantinecommissie:
Nico Kars.

 
Foto's opening kunstgrasveld

Bij de opening van de nieuwe kunstgrasvelden op zaterdag 1 september jongstleden heeft Nico heel wat mooie plaatjes geschoten. Bekijk ze hier.

Nieuwe scorebord werd onthuld

 
Wedstrijdschema 1e helft veld

Het wedstrijdprogramma met scheidsrechter- en vervoerschema voor de 1e helft van de veldcompetie is bekend en kun je vinden op onze competitie-pagina.

 
Van de bestuurstafel

In het kader van de aangescherpte privacywetgeving hanteert DVS’69 met ingang van het nieuwe seizoen ook een fotoprotocol. Dit fotoprotocol is een aanvulling op de eerder gepubliceerde privacyverklaring. In het fotoprotocol zijn de regels opgenomen, waaraan DVS’69 zich houdt als het gaat om foto’s van leden, begeleiders en andere betrokkenen. Het bestuur vraagt alle leden (waaronder trainers, begeleiders en andere actieve leden) en ouders van jeugdleden dit protocol goed door te lezen. Voor eventuele vragen of het melden van bezwaar tegen publicatie kan via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. contact met het bestuur worden opgenomen. Het fotoprotocol is samen met de privacyverklaring en de AVG-verklaring op de homepage van onze website (www.dvs69.nl) onder het kopje Privacybeleid in te zien.

In aanvulling op het gepubliceerde privacybeleid zal aan het begin van het nieuwe seizoen via de trainers aan alle leden een toestemmingsverklaring worden gegeven. Op dit formulier wordt van de leden (en de ouders van jeugdleden) toestemming gevraagd om persoonsgegevens te mogen gebruiken en soms ook foto’s en filmpjes/video’s op onze eigen sociale media (FB en website) te plaatsen. Als hier geen toestemming voor wordt gegeven, dan kan dat ook op dit formulier worden aangegeven. Het verzoek van het bestuur is om deze verklaring zo snel mogelijk (het liefst de volgende training) ingevuld en ondertekend terug te geven. Het ingevulde en ondertekende formulier kan ook achter de bar worden afgegeven.

Namens het bestuur,
Jacqueline van de Ruit (secretaris).

 
«StartVorige12345678910VolgendeEinde»

Pagina 1 van 14
 

Sponsoring